شعر در سخن محمد ریاضت

صفحه رسمی شاعر کتاب های شکوفه های پاییز ،در خلوت پسکوچه ها و نهانکده ی دل ، محمد ریاضت

شعر در سخن محمد ریاضت

صفحه رسمی شاعر کتاب های شکوفه های پاییز ،در خلوت پسکوچه ها و نهانکده ی دل ، محمد ریاضت

در این صفحه آخرین آثار ، اشعار ، کتاب های چاپ شده ، اشعار به صورت دکلمه و آخرین خبر‌ها در مورد شاعر ارجمند جناب آقای محمد ریاضت قرار خواهد گرفت.

 
هر چه گفتم من، تو هرگز نشنیدی
                                              نیازم نفسی بود و تو بر من ندمیدی
هر چه زنهار به تو دادم از خطر
                                              هر چه گشتم در پی­ ات من در به در
هر چه از خود کندم و بر تو زدم
                                              شاید بتوانم که تو از دست ندهم
                               ***
هر چه گفتی، من خموش ماندم به جا
                                            به هر بیراهه رفتی من نپرسیدم کجا
هر چه قهر کردی، من نوازشها زدم
                                            هر چه طبل جنگ زدی، من طبل سازش‌ها زدم
هر چه تو طوفان شدی، من صخره‌ی آرام شدم
                                          هر چه تو عصیان شدی، من دور ز هر طغیان شدم
آخرش رفتی و من تنها شدم
                                          سایه‌ای بودم، ز ناچاری خود بر پا شدم
 
ما را در اینستاگرام دنبال کنید       sher_dar_sokhan @  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی