شعر در سخن محمد ریاضت

صفحه رسمی شاعر کتاب های شکوفه های پاییز ،در خلوت پسکوچه ها و نهانکده ی دل ، محمد ریاضت

شعر در سخن محمد ریاضت

صفحه رسمی شاعر کتاب های شکوفه های پاییز ،در خلوت پسکوچه ها و نهانکده ی دل ، محمد ریاضت

در این صفحه آخرین آثار ، اشعار ، کتاب های چاپ شده ، اشعار به صورت دکلمه و آخرین خبر‌ها در مورد شاعر ارجمند جناب آقای محمد ریاضت قرار خواهد گرفت.

 

در این روزها دگر هیچ کس کسی را دوست ندارد

 

 

نـوای نی دگـر آن نـالـه‌ی جانسوز نـدارد

به هر کس می‌رسی نالان و سرگردان خویش است

 

 

که آن خود  کرده را چیزی به جز افسوس  ندارد

اگـر مـحـتـاج نـانـنـد و به حرمان هـمجـواران

 

 

به جـز سـیـری روا بر  ما در این  دنیا  نباشد

زمستـان گـر که هست، باشد، به ما سرما نباشد

 

 

به تابستان هوا گرم و به ما گرما نباشد

یکی لیلا اگر باشد،هزار مـجــنـون در این شهر

 

 

به جز بـر ما، سـزاوار بـر کسی لـیلا نباشد

در  این روزها درختان هم به یکدیگر غریبند  

 

 

سیه چادر کنند بر سر که همدیگر نبینند

در این روزها تمام بوته‌ها از ریشه خشکند      

 

 

تـمـام بـاغـبـانـان در عـزای گـل نشینند

در این روزها شکوفه از درختان در گریز است

 

 

درختان ساکتـنـد و آن  شکوفـه در ستـیـز است

درختان می‌شوند لخت و شکوفه نیز به نسیان

 

 

نداند که شکوفه بی درختان هیچِ هیچ است

     

ما را در اینستاگرام دنبال کنید      sher_dar_sokhan @

نظرات  (۲)

سلام 
من لینک شما رو اضافه کردم . به امید دیدار
پاسخ:
با تشکر
لینک شما هم اضافه شد.
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۲۴ محمد رضا مرادی
سلام
بسیار زیبا بود
من واقعا تبریک میگم به شما و خیلی دوست دارم این کتاب را خریداری کنم
یک پیشنهاد به شما داشتم و اون هم این هست که بخش فروش پستی این کتاب را فعال کنین
اینطوری خیلی از افراد میتونن کتاب را خریداری کنند
همچنین خوشحال میشم وبلاگ من را هم با عنوان زمان ظهور لینک کنین
من هم وبلاگ شما را با عنوان شکوفه های پاییز لینک کردم
با تشکر
http://zamanezohur.blog.ir/
پاسخ:
از ابراز محبت شما سپاسگذارم.
در صورت نیاز از این لینک می‌توانید سفارش دهید.
لینک شما هم اضافه شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی